UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 fikk jeg høre i dag...men det kom på helt feil tidspunkt, hehe, så jeg tror nok ikke han helt skjønte hva han sa =P Plukker opp litt av hvert i barnehagen, ja!
fox`y Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 hehe ja di lærer fort.. min gutt har begynt å si mamma banna og mamma faen... åsså ler han etterpå,prøver å oversje men er vanskelig hehe..håper d retter på seg..
jente,jente, ? Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 de plukker opp mer enn hva vi foreldre vil i bhg tror jeg ja... Jenta mi kom her om dagen og sa høyt og klart "faan" flere ganger. hmmm.. og hverken jeg eller mannen min banner.. så det er ikke her i huset hun har fått det fra i allefall..
Avisa Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg har vært dum lenge.... Og fått høre at jeg er verdens verste mamma. Men men, kan ikke ta seg nær av det UnePune - holder du til her inne enda? Jeg hang mye her før, 2004-2005 og deromkring. Da var du og mannen din her en del. Har dere fått ett barn til? Dere hadde vel en gutt, M? Jeg er bare litt nysgjerrig, kjekt å se igjen "kjente" nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå