Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 hei kjære...hvor har du vært??? klem...im here...mail eller pm
HTC Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 mail, kommer ikke inn på pm dessverre (skjønner ikke hva som er galt, Har ikke kommet inn på "din side" i hele sommer!
HTC Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Litt til og fra her, minsten vil ikke helt forstå at det er natt :-(
Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 å har ropt på deg flere ganger...savnet deg vettu...hehe og alle våre vaskestunder sammen...rengjøring er ikke det samme uten deg hehe skal sjekke mail jeg...klem til deg... hvordan var sommeren...ok?
HTC Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 Uansett, håper det går bra med deg! ønsker deg så virkelig det beste. Vet ikke hva/hvorfor, men føler i magen at noe er det med deg, og at jeg av en eller annen grunn ønsker sterkt at du har det bra. Klem
HTC Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 Rengjøring, må gjøres. Det får vi til sammen!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 joda...klemmer trenger jeg sikkeert...men alt går likar no... vi snakkes...senga kaller...klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå