Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Eller er det mest fokus på mor nå i starten? Jeg skal dit i uke 21...
brummemamma- Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 pappaen var med da jeg var hos jordmor. Han syntes det var veldig kjekt, og hun fortalte om ting som er nyttig for oss begge. Han blir nok ikke med hver gang, men et par ganger har han lyst til å være med. Veldig kjekt for begge å høre hjertelyd for eksempel.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Er det ikke greitt å ha han med da? Jeg vil gjerne at samboeren min skal delta så mye som mulig, og det vil han selv også. Er antagelig mest fokus på mor da tenker jeg. Jeg skal til jordmor for første gang i neste uke, uke 14
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde med sambo på den første kontrollen, hos legen, den andre kontrollen var hos jordmor, da hadde han ikke mulighet, men den siste som også var hos jordmor, da var han med, og han skal være med på neste. Pappaene er velkomne på alle kontrollene. Så om dere begge vil at han skal være med, så ta han med.
Rakri Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Pappaen her vil også være med på alt. Eneste han "står over" nå er måling av livmorhalsen, noe som skal gjøres annen hver uke i en måned nå, og så hver uke. Ellers har han vært med på alle kontroller, og gleder seg minst like mye som meg til alle gangene vi skal på ultralyd. Vi har ekstra oppfølging fordi det er to. Må tilføye at han er selvstendig næringsdrivende, og har mulighet til å ta seg fri til slike ting ( og ellers så jobber han mye) Tror kanskje det hadde vært vanskelig å være med på alt med en vanlig jobb. Selv jobber jeg i barnehage, og det er helt håpløst å komme seg fra midt på dagen. Men nå har jeg vært sykemeldt lenge, så da er det ikke noe problem for noen av oss ;-)
mrss83 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 mannen min var med til jordmor og til ul. han synes det var topp med hjertelyd og bilder. han snakker ikke noe særlig norsk så han fikk ikke så mye ut av selv informasjonen. men han vil gjerne være med neste gang også. legen går jeg til alene, det skjer jo ikke så mye der liksom.
purple Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Hos oss har far til barnet kun vært med på ultralydene. ikke med til mine svangerskapskontroller. Føler ikke behov for å ha han med til jormoren jeg. Desuten er det ikke alltid han har fri når jeg skal dit heller.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Her var han me dbare til ordinær UL,han har ikke noe mye mulighet til å ta seg fri fra jobb og være med på sånt. Han jobber gjennom vikarbyrå og der er de strenge på å gi folk fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå