Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Bare lurer på hvordan deres barn drikker vann....? Jeg har kjøpt tre forskjellige kopper, men det ser ikke ut som om han får til noen av de. klarer mer og mer å drikke uten lokk, men blir ganske mye søl.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Bortsett fra at min ikke vil ha vann, så har jeg prøvd tutekopp fra NUK, aventflaska, og teskje.. det som funker best er teskje, derpå aventflaske.
snupp & mamma Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 prøv flaske med mam tutt på de kopene kan ofte vre litt vansklige å drikke av..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Er du sikker på at han er tørst da? Slet og sliter med min jeg. Kjøpte tåteflaske på lekebutikk, merke qutie. Den drikker han av de få gangene han er tørst.. Fikk råd av HS og prøve å gi han vann ca 30 min etter måltidet eller mens han fikk mat... Prøv å ha litt feks. sviskesaft eller annen saft som er beregnet for barn i og se om han vil ta det,så kan du jo gradvis trappe det ned til det er kun vann igjen i flasken.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Ja, helt sikker på at han vil ha! som sagt så sluker han det viss han får uten lokk.... Er ikke så flink til å drikke av tutteflaseke heller.... Jaja, det er vel bare til å ta tiden til hjelp. får jo mm så han får vel dekket veskeinntaket.....??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå