mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Ville dere ringe føden hvis dere hadde følt 2 ganger på en dag at dere måtte skikkelig på do uten å få ut noe, og dere vet at det kanskje kan være en ri??
Stary Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hvis du er usikker er det bedre å ringe å spørre en gang for mye enn for lite:) De er sikkert vant til det meste der borte... Lykke til..
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Takk takk:)
m@rie82 Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 tror jeg hadde ventet litt og sett det an. har du veldig vondt da?
*Kleopatra Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde ikke gjort det nei. Men er det noe du lurer på, så er det jo bare å ringe bort.
m@rie82 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 men jeg er enig i at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!
WP-TLogPeanut Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Næi..jeg ville ikke det , hehe.. For jeg var plaga med forstoppelse , så det der skjedde hele tiden på slutten litt flaut svar her no men,hehe..
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 det var veldig vondt i stad.. men har gått over, men til gjengjeld har jeg fått vondt i ryggen....
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Forstoppelse vet jeg at jeg ikke har;)
Mynona Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Bedre en gang for mye som de andre her sier. Jeg hadde noen skikkelige luftsmerter et par dager før jeg fikk mi, og da lurte jeg på om det var fødselen som startet. Lite visste jeg at dette var jo ingenting, hehe=) Kom ikke så langt som å ringe da, for det gikk over. Lykke til!!
WP-TLogPeanut Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Hehe oki Bra det da Men med det jeg vet nå ville jeg nok ikke gjort det uansett heller. Hvis jeg hadde trodd det kunne vært en rie...og det skjedde to ganger på en hel dag...da er det vel ikke så mye man kan gjøre på føden uansett.. Men det er vel fordi alt gikk sååå tregt hos meg,og jeg tenker at hvis jeg skulle være så gal og få flere barn,ville jeg blitt hjemme lengst mulig neste gang
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Hvis du har fått vomdt i korsryggen, smertene brer seg videre neover og rundt magen ville jeg ringt. Jeg ringte egentlig for sent. Fødte ikke i ambulanse, men hadde jeg ringt før, ville jeg kommet tidligere slik at de fikk mer overvåkning over babyen. Ble velig kritisk me engang, så roet det seg, så mistet de hjertelyden. Dette skjedde MEG. Det ER faktisk bedre å ringe for å være sikker. Iallefall om du står i fare for å føde fort. Lykke til!
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 2. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2007 jeg er nemlig 35 uker på vei, går inn i uke 36.. da jeg fikk sønnen min sist mått jeg ta keisersnitt i uke 34 pga preeklampsi(svangerskapsforgiftning)
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 2. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2007 ryggen begynte nå i kveld, men di smertene rundt magen og nedover kjennes som ¨pressesmerter¨ og har vært der i noen dager, når di såkalte ¨pressesmertene¨ kommer må jeg nesten legge meg ned fordi det er så ubehagelig
WP-TLogPeanut Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Da ville jeg ringt Er sikkert litt mer bekymra og tenker mer på sånt når en har opplevd slikt før,så da er det vel godt å bli beroliga litt,kanskje,hvis det ikke er noe... og såklart hvis det skulle være noe hehe
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 2. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2007 hehe.. takk
m@rie82 Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 sorry, ble litt opptatt. ser du har fått mange svar så... ønsker deg bare masse lykke til, jeg!! *********************************************************** ****************sender fødestøv din vei*****************
m@rie82 Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 heh, du kan spare det altså. til du er litt nærmere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå