Gå til innhold

Hva er forskjellen på MA og SA...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har selv hatt en SA, så det veit jeg godt hva er... men MA??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SA kommer det ut av seg selv. MA må man til utskrapning.

Skrevet

Missed abortion, hvis ikke jeg husker feil. At barnet dør i mors liv og ikke kommer ut av seg selv, slik som med en spontan abort.

Skrevet

ma er missed abortion. jeg hadde det og måtte inn til utskraping

sa er spontan abort og det kommer ut av seg selv.

Skrevet

MA er en abort det fosteret dør, men kommer ikke ut av seg selv og man må som regel ha utskrapning.

SA er abort der fosteret kommer ut av seg selv.

Skrevet

snodig... må nok ha hatt en MA jeg, men det er SA som sto på papirene... jeg tror fosteret døde i uke 8 (uten at jeg tenkte over det da), men begynte å blø uke 12.... da begynte jeg å tenke over at jeg ikke hadde vært kvalm er noe siden uke 8...

Skrevet

håper jeg ikke har grunn til bekymring lille venn!??

kjakji..

Skrevet

neida..... bare visste ikke forskjellen... men ser nå at det må ha vært MA jeg hadde forrige gang..... alt bra... :o) men min kjære svigerbror har slengt med leppa på fest, så det er vel igrunn ikke så hemmelig lenger.....

Skrevet

*phuuu*

hmmm...

ja, det var nok kanskje mer det du hadde ja..

har glidelåsen forts på min munn (selv om en slik god nyhet er vanskelig å holde).... ;oD

Skrevet

det er bra....:o) møtte ei jeg hadde mye kontakt med før, (men ikke nå lenger) på butikken istad.. plutselig sier ho gratulere da... Hæ? sier jeg .. at du skal ha baby.... haka mi datt ned på knea, og jeg måtte spørre hvem ho hadde hørt det fra.... svigerbror din.... jeg ble så forfjamsa at jeg skjønte ikke hva ho mente med svigerbror og hvem i granskauen var min svigerbror... men kopla når ho sa navnet

Skrevet

såpass ja.. kjedelig da, men...

sier ingen ting før jg for lov jeg! ;oD

og da kan jeg si,det har jeg da vist leeeenge! hehe...:o)

Skrevet

he he.. ja det kan du da... greit å ikke si så mye... en veit jo ikke hvordan det går.... :o)

Skrevet

jepp....

bare går rundt med ett godt smil om munnen om dagen jeg...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...