ღhælgelainnღ Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jenta vår på 1 1/2 år, er så utrooolig sint for tida. Hun har et temperament uten like og storebroren liker jo selvfølgelig ekstra godt å erte henne. Noen ganger får hun skrikeanfall som kan vare i opptil 10-15 minutter. Kan være en liten bagetell som starter det, men vi klarer ikke å roe henne ned før etter en lang stund. Hun skriker så armer og bein går og kaster og slår til ting som kommer i nærheten av henne. På kvelden når vi har lagt henne, våkner hun veldig ofte og da er det samme skrikerunde igjen. Hun er ikke syk og og har heller ingen andre plager som vi kan merke som vekker henne. Skulle tro at hun ble ordentlig sliten til slutt og sov hele natta. Men det er det samme hver eneste kveld. Våkner veldig ofte og må roes ned ei god stund før hun sovner igjen. Det er fryktelig slitsomt for oss og jeg syns synd på henne som er så plaget med sånt sinne og samtidig urolighet i kroppen. Må nevne at hun er veldig ofte blid som ei sol også, så det er heldigvis ikke bare negativt. Men vi trenger virkelig å få noen gode råd og kanskje høre fra andre som opplever det samme med sitt barn?
ღhælgelainnღ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg føler meg ofte veldig hjelpesløs på dette området og tenker at jeg kanskje er en dårlig mor som ikke klarer å roe henne ned. Men hun har altså et helt utrolig temperament og en stahet som jeg ikke har sett makan til! Det kan kanskje være en form for frustrasjon fra hennes side. At hun vil så mye, men ikke klarer å uttrykke seg og få oss til å forstå henne. Ikke vet jeg. Men det er ihvertfall vanskelig å takle det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå