mamma >to gull Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Har en kombivogn, går over til sportsdelen straks da bagen begynner å bli i det minste laget... men så vil jeg ha en vogn ved siden av dette også, en slik trille.. Hvilken anbefaler dere? (han er 4 1/2 mnd)
Stor_smil Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 UTEN TVIL: MACLAREN www.biteringen.no Kjøpte denne i april, og har ikke brukt sportsvognen etter dette. (utenom turer i skog og mark) den er lett, enkel å trille, enkel å slå opp/legge sammen, har full liggestilling, skjerm som man nesten kan trekke helt over forover, har medfølgende regntrekk, tar liten plass, og elsket av mor, far og barn Litt stiv pris: ca 3000,- Men verdt HVER krone
mamma >to gull Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Ok - takk! Så fin ut den:-) Har ikke hørt om merke før jeg da men..får man kjøpt den i utstyrbutikker også, evt hvem?
Stor_smil Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Tror den produseres i England, så du kan sikkert kjøpe den via engelske/nederlanske eller tyske nettsider (sparer gjerne noen hundrelapper - men det blir vel verre med reklamasjon - ikke at jeg tror det vil være tilfelle..hehe - veldig stabile triller!!). Vet ikke om andre som selger denne vognen, utenom biteringen, men de sender i posten da. Biteringen er forresten i Bergen!!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde valgt maclaren eller peg perego, vi dreit på draget å kjøpte en billigtrille, den er noe HERK!!! (carena)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå