J`s mamma Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Den siste uken har min sønn på 5,5 mnd vært skikkelig sutrete og plutselig grått mye om natten. Trodde kanskje det var tenner som kom, men de har enda vist seg. Han ligger og kaster på seg i sengen, men av og til i søvnet og når han da våkner så gråter/skriker han ustoppelig lenge. RIngte HS for å høre hva det kunne være, hun hadde ingen anelse,sa at det sikkert var tenner, men kunne og være ørebetennelse, men han har ikke feber og tar seg ikke til ørene.. Noen som har vært borti noe lignende og har en anelse om hva det kan være??? Om han er slik i natt og,så ringer jeg legen i morgen... Skal sies at han spiser og drikker godt, og er blid på dagen,så...
Lykkekløver Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Min har også begynt sånn om nettene. Han er 5 mnd gammel. Fra å sove natten gjennom til å våkne maange ganger pr natt. Han vil enten ha smokken ørten ganger eller så gråter han og er utrøstelig helt til jeg tar frem puppen. Det er slitsomt og frustrerende. Men, jeg regner med at det er noe som går over... Han er også blitt vanskelig å legge. Men, er blid og fornøyd gjennom hele dagen. Ikke noe som plager han da. Håper det er noe som går over snart!!
Hanne i Paris Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Maa bare si at det hores ut som orebetennelse til meg ! Det gir ikke alltid feber og de tar seg ikke alltid orene. Men de faar vedlig mye mer vondt naar de legger seg. hvis det er slik i natt ogsaa saa maa du gaa til legen i morgen. Lykke til fra en med mye erfaring med orebetennelse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå