Loyloy Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 om F&B har testet Parkdresser enda, og i så fall, hva som ble resultatene av testen? Her nede selger de bare DRITT.. I fjor kjøpte vi dressen i Norge og DP'en vår var DØDSIMPONERT over dressen hans, så den har hun fått arve til å ha til de ungene som kommer til henne og har dårlig dress.... Men back to the point. I fjor var det to vinnere som scoret like bra, en billig og en dyr. Hvordan er det i år, om testen er gjort altså..`?
It's all about me Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Nei, det er vist i neste nummer. Det nummert som kom i postkassa idag testet bleier.
lego Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Tror resultatene kommer i neste utgave av F&B...
Loyloy Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 åh okai... Kan jeg be om en PM om resultatet når det kommer? Det er så HIMLA dyrt å få sendt hit... Jeg hadde et sånn to års abo når jeg flytta ned, og skulle gjerne fortsatt, men de skal ha 824 kr for ett år, og det synes jeg er VEL mye...
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 reimatec (dyr) og Kappahl (billig) vant i fjor. Sendte deg en pm, forresten;-)
Loyloy Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 Som sagt, noen som gidder å sende meg resultatet når det kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå