Guttemamman:-) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Har kjøpt softshell jakke til junior...lurer på om det finnes bukser likedan...noen som vet?Synes jeg så en gutt som hadde det på seg her en dag sjø...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hmmm, har jeg aldri sett... Er mye på sportsbutikken for å si det slik...
Anna Nym :o) Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 De har ikke softshell-bukser nei Bare skibukser i "vanlig" kvalitet.
Anna Nym :o) Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Her er utvalget: http://www.skogstadsport.com/skogstad.html
Guttemamman:-) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 det var synd...men synes ikke det så ut som de vanlige skibuksene sjø.For de er vel mye tykkere er de ikke?
Anna Nym :o) Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 De har bukser både i vår/sommer- og Høst/vinter kolleksjonen. De som er sommer er vindtette og tynne.
Guttemamman:-) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 Tusen hjertelig for svar
Anna Nym :o) Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Bare hyggelig. Mine to barn har vert modeller for Skogstad, og får gavekort og gode priser.... Så vi har nesten KUN Skogstadklær. Vi er veldig fornøyd.
Guttemamman:-) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Veldig fornøyd med jakka han har så langt. ..og så synes jeg klærne er så pene!Er jo ikke mye dyrere enn andre klær kjøpt på cubus etc heller...Får høre at det er sosseklær skjønner du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå