Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg har lest flere steder at man ikke skal/bør bruke vibrator under svangerskapet. Noen som har en idé om hvorfor? Altså en pikk er greit, en dildo er ok, men ikke noe som vibrerer? Ser ikke helt logikken jeg, mene...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Med vibrator tøyes livmorhalsen, og det kan sette i gang en for tidlig fødsel. Opplevde det selv...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Hva er forskjellen på vibrator og dildo???
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Vibrator går på batteri og vibrerer,det gjlør ikke didloen:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 var det ikke noe med at det kunne påvirke hjertet til babyen?? Vibrasjonen alså... eller var det bare tøys?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg mener å ha hørt at du kan bruke en vibrator på klitoris, og "rundt på utsiden", men ikke innvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå