Gå til innhold

svar fort.. ligger i seng og skriker

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg gå inn til han eller ikke? er et usunt å la han ligge slik? vondt å høre på stakkars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel?

Jeg har alltid gått inn til mine innimellom og trøstet. Uansett om skriking har vært pga at de er overtrøtt eller ikke har villet sove.

Men har gitt dem et par minutter mellom hver gang slik at de får roet seg og prøvd å sovne.

Hører du forskjell på skriking, sutring osv? Vet du hvorfor babyen skriker nå?

Skrevet

JA gå inn til han. Stryk han over kinnet og hold hånden hans, vis han at du er der men ikke gå ut av rommet. Om nødvendig ville jeg (og har gjort) tatt han opp og vugget han litt men det er nok ikke alle enig med meg i :-)

Skrevet

mente ikke ta han med ut av rommet,

Skrevet

Jeg har aldri latt ungene mine ligge å skrike, har heller tatt meg tid til å sitte hos dem og stryke, hysje og kose til de sovner.. Etterhvert har jeg kortet mer og mer ned på denne kosetiden, og det har ikke tatt veldig mange dager før jeg har kunnet gå fra dem før de har sovnet. Noen tilbakefall selvfølgelig, men har aldri latt de ligge å skrike, det klarer jeg ikke..

Skrevet

gir han sutten hvert tredje min ca. om han ligger lenge så henter jeg han opp:) takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...