Gå til innhold

Hvor stor dose tran gir man i starten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6 uker og jeg skal ikke på kontroll før på torsdag. Har lyst til å begynne med tran allerede nå, og ga ham en liten dose nå ikveld. Turte ikke å gi mer enn 1 ml fordi jeg ikke vet hvor mye man skal gi. Regner med maaange her vet det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan godt begynne med tran når de er >4 uker. Begynn med en liten teskje, du kan gjerne varme skjeen litt slik at tranen blir lunken.

Skrevet

Begynn med en teskje, spytter sannsynligvis ut mesteparten til å begynne med uansett, så det blir automatisk gradvis opptrapping:)

Skrevet

Okey, ei tskje er ca 1ml så da bommet jeg jo faktisk ikke =) Og jo, jeg varmet det litt opp først ja. Satte sprøyta i en kopp med varmt vann, genialt!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...