Love my kidz Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Gutten min er 6 uker og jeg skal ikke på kontroll før på torsdag. Har lyst til å begynne med tran allerede nå, og ga ham en liten dose nå ikveld. Turte ikke å gi mer enn 1 ml fordi jeg ikke vet hvor mye man skal gi. Regner med maaange her vet det ??
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 En kan godt begynne med tran når de er >4 uker. Begynn med en liten teskje, du kan gjerne varme skjeen litt slik at tranen blir lunken.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Begynn med en teskje, spytter sannsynligvis ut mesteparten til å begynne med uansett, så det blir automatisk gradvis opptrapping:)
Love my kidz Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 Okey, ei tskje er ca 1ml så da bommet jeg jo faktisk ikke =) Og jo, jeg varmet det litt opp først ja. Satte sprøyta i en kopp med varmt vann, genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå