*Rutletutt* Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Milla på 5 uker er veldig tett i nesen - veldig surklete og "hiver" etter pusten inni mellom. Sånn har det vært i ca tre uker nå. Jeg har dryppet med både saltvann, mm og Rhinox for spedbarn - men det letter bare en liten stund (får ut endel snørr) før det er på an igjen... Hun har ikke feber eller noe. Noe legen kan gjøre eller er det bare å vente på at det går over?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Siden hun er såpass liten hadde jeg gjort det, eller i alle fall spurt hs hva hun synes først. Enten det nå er noe som kan gjøres noe med eller ikke... Og like mye for min egen del, for jeg tror jeg hadde vært konstant bekymra for at hun skulle tetne helt mens hun sov eller noe. Bedre med en gang for mye, osv )
Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Det er veldig vanlig å være tett i nesen de første ukene, men sikkert slitsomt for både dere og henne. Er nok ikke mye lege kan hjelpe med, annet enn de tingene du allerede gjør. Har du prøvd nesesuger? Fåes kjøpt på apoteket og er verdt et forsøk.
*Rutletutt* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 Ja, prøvd nesesuger - syns den funker dårlig. Får ikke ut noe med den. Tobias var også tett i nesen de første ukene - men ikke så surklete...
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Er hun surklete i brystet? Eller nesen? Hvis hun er surklete i hals/bryst også ville jeg hørt med lege. Eller kanskje bare ringe og få råd siden du har prøvd det meste... Lykke til!
*Rutletutt* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 Er litt vanskelig å vite om det er i nesen eller i brystet...er ikke så langt i mellom liksom;o) Hun har mye snørr som kommer ut når jeg drypper henne - så det er mulig det bare er det. Tror jeg tar en tlf til legen i morgen for å høre i allefall... Takk for svar:o)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Ring slik at de kan sjekke om det ikke er lungebetendelse... Det kan være vanskelig å se på så små (snakker desverre av erfaring)... Greit å få det sjekket skikkelig...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Det hadde ikke minsten min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå