Gå til innhold

Lillegutt 7 mnd vil ikke drikke vann noen gode råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 7 mnd og to uker vil ikke drikke vann. Noen som har noen gode råd el sliter med det samme.

Begynte tidlig med og smake på vann men vil ikke drikke mer enn et par slurker. Han vil kun drikke melk. Får i han verken sånn babyjuice el sviskesaft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min likte heller ikke vann men elsket ananasjuice. Jeg blandet ananasjuicen med vann og ga tynnere for hver gang, og til slutt så drakk han bare vann.

Hvis du prøver litt forskjellig juice og han liker ikke noe av det, så kan du prøve å blande melk med vann og gi tynnere og tynnere for hver gang...

Skrevet

Gir du vannet kaldt eller varmt? Her vil hun ikke drikke vannet om det er varmt. Tar kaldt vann fra springen og da drikker hun.

Skrevet

Det samme som KOzy K og Nikolai,men våres elsket den derre babysafta på glass som vi tynnet ut annenhver dag..

Skrevet

Vår lille vil ha vannet varmt og ikke kaldt:)

Skrevet

Mine likte heller ikke. Men jeg bare fortsatte å gi i kopp (mange unger som ikke vil ha vann på flaske), mens jeg sa nammenam, og smilte oppmuntrende og nå drikker de et par kopper hver om dagen

Skrevet

enig.

Har gitt vann i tutekopp og bare vært tolmdig. De drikker til slutt. Og er de tørste da drikker de. De tørster ikke i hjel. Det viktigste er å ikke la seg lure til å gi saft/juice. Da tror jeg du gjør barna en bjørnetjeneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...