Jente73_tvillinger Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Deilig - nå er de 12 første ukene unnagjort, og babyene er forsatt inni meg og lar meg kjenne dem hver kveld nå Har visst at jeg skulle ha tvillinger i ca. 1 uke nå, og sjokket har gitt seg litt og gleden overtatt...Formen har tatt seg betrakelig opp og utenom litt hodepine så kjenner jeg lite til graviditeten. Magen begynner jo allerede å bli synlig, så disse babyene er nok ikke så veldig hemmelige lenger. Kan vel kanskje la nyheten spre seg på jobb imorgen, tror de allerede har en liten mistanke for jeg har virkelig løpt inn og ut av toalettet de 2 siste månedene
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Velkommen inn :-D Så spennende med 2 stk da. Dobbel lykke er det ikke det de sier.... De hadde mistenke om 2 på meg også men det var nok bare 1 der inne :-D Klem
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Velkommen og gratulerer meg tvillinger
vårina Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Heia! Vi venter også tvillinger ..gutt og jente..20+2 uker Huske følelsen nå eg så to hjerter som banket..helt fantastisk! Lykke til videre i svangerskapet:)
turbohege Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 gratulerer så mye. :-) Har selv tvillingjenter på 7 år og venter bare 1 nå. Føles av og til litt tomt, for det mangler liksom en, he he!!! Og ja, det er et stort sjokk og få vite det, men det siger sakte men sikkert inn. Noe som jeg synst var merkelig var når den første ungen var ute og ble lagt på magen min. Da hadde jeg en utenpå og en inni :-) Litt spooky egentlig. Dette kommer til og gå super bra skal du se. stor dobbelklem fra meg.
Jente73_tvillinger Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 akkurat det diskuterte vi idag, om man får 1 baby på magen mens man venter på den andre...og der fikk jeg jo svar på det...hehe Takk, det kommer nok til å gå helt fint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå