Gå til innhold

kutte ut anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mye dumt som skrives her, og de fleste skriver bare for å krangle, synes bare det blir altfor dumt, er rett og slett mobbing til tider synes jeg, og det mener jeg blir helt feil, dette skal være ei side man kan komme til for støtte, ikke for å bli kejfta på og mobba! De som rakker ned på andre her anonymt synes jeg er så pysete og patetiske som det går an!

Det er en ting her som ingen lærer seg, ser ikke slik ut iallfall!

ALLE HAR SINE EGNE MENINGER,INGEN ER MINDRE VERDT FOR MENINGENE SINE!!!!

På denne siden vil jeg si det er null respekt for hverandre(skal ikke dra alle under samme kam).

Skjønner at man skal få si meningene sine o.s.v, men når man gjør det så blir man angrepet med nesten en gang, og det er feil. Trodde det var respektable voksne foreldre her jeg som faktisk skal være ett eksempel for sine barn ang mobbing og respekt, lykke til sier jeg bare til de barna.

Nå må dere huske at jeg drar ikke alle sammen under samme kam!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på denne siden mener jeg selvfølgelig hele DIB-forumet, uansett forum-tema.

Skrevet

Hæh...............".dette skal være ei side man kan komme til for støtte"...??????,

Skrevet

tenker på hele DiB da, ikke kranglesia, personlig synes jeg man kan kutte ut kranglesiden(Ja, vet jeg skriver her selv, blablabla), men er sjelden innpå her, og blir like frustrert hver gang jeg kommer hit og leser hva folk skriver!

Skrevet

Du klager over at folk krangler på en krangleside?

Kanskje du skulle poste dette på en annen side? Og ikke gå inn på kranglesiden mer?

Beklager at ikke alle er snille mot deg, men slik er verden. Dette er bare et teit nettforum. Get real!

Skrevet

Skravlesiden ligger på linja over kjære, her er hverken støtte eller sympati og finne!

Skrevet

Kom til de to første setningene mer gadd jeg ikke lese, HAR kun en ting å si, DETTE ER EN KRANGLESIDE, faen noen må ha det inn med pinsett også...............

Skrevet

Kyss katta i RÆVA, din tosk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...