Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 feber så hun må holdes hjemme imorgen? 38,1 og god form ??
PrinsesseVogA Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hmm..sikkert mange ulike meninger, men det er jo ikke akkurat så mye feber?? Influensa og eller? Er ho frisk bortsett fra den lille feberen, ville jeg sett det an..
Stor_smil Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Tja, vet ikke helt. Mange barn kan ha forhøyet temperatur, uten at det betyr feber. Jeg ville vært veldig oppmerksom i morgen i forhold til allmenntilstand, viser hun fnugg av nedsatt allmenntilstand ville jeg holdt henne hjemme. Og om hun har forhøyet temperatur til morgenen, ville jeg nok også holdt henne hjemme. Om hun virker frisk og rask i morgen, uten feber, så vill ejeg sendt henne i barnehagen
♡ Rødhette ♡ Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg ville sett det an.. nå vet jeg ikke hvor gammel henne er.. Men alt over 38 er feber på småbarn.. Så hun har jo ikke mye feber akkurat.. Hadde det vært mitt barn og almenntilstanden ellers er bra ville jeg sendt henne i barnehagen ..=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde nok sett an den totale tilstanden. Er hun blid og fornøyd ellers hadde jeg ikke tenkt over det med tempen (spørs selvsagt litt på alder men siden det er snakk om bhg så antar jeg at hun ikke er bebis ;o) alene. Virker hun pjusk og har trøbbel med andre ting (snue, hoste) hadde jeg heller holdt henne hjemme.
Nilena Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Når målte du? Hvis hun ikke har feber i morgen tidlig så kand du sende henne i barnehagen. Barn kan ha normal kroppstemperatur på alt mellom 36 - 38 grader, så 38,1 regnes ikke som høy feber. Har du målt dette nå i kveld så er det ikke så uvanlig. Dersom hun har over 38 i morgentidlig kan du regne det som feber.
OsloMor Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg anser ikke det som noen hindring i å gå i barnehagen, så lenge allmenntilstanden er fin og feberen er 38.1. Det er jo veldig lavt da. Dessuten skulle hun bli dårlig, ringer de vel bare etter deg. Kan jo hende hun ikke har feber i morgen da:-)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 har akkurat målt, hun har litt snørr, men er ellers i fin form. ser det ann og tar evt en kort dag i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå