Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Koster jo 159,- bare! Andre jeg har sett på koster fra 400,- og opp...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Junior har en sånn som han bruker når vi er hos mine foreldre, og den virke helt grei den.. Merke ingen forskjell på den eller den vi har her hjemme..
roxanne Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Helt håpløs. Den er for lett. Tipper i et sett. Jeg hadde to til tvillingene mine som jeg kastet. Skal du bruke den så må barnet i hvertfall ha sykkelhjelm.
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 Da tror jeg jammen vi går for den. Blir vel ikke akuratt utslitt før det er på tide med ny og større sykkel uansett=)
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Åja, da går vi IKKE for den, hehe
Kamomille Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 min erfaring er at de er lette og velter lett. DBS sin (som ser helt lik ut!!) er mye mer stødig:)
RajaPia Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Snuppa her fikk en på forskudd til 2års dagen sin nå.Ikke fra Biltema. Skikkelig tøff og knall grønn- Ganske kraftige dekk og stort sete. Følger med en "trillestang" for oss voksne. Tror den ble kjøpt på BR-leker i Elverum. Kom i butikken den dagen de kjøpte den. Ikke akkurat feminin , men knalltøff og solid. Vet ikke prisen , men var visst ikke superbillig da men... )
*mammatil3* Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg har den til mine to.Er superfornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå