Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Er de små på rommet sitt noe særlig? Å leker, ?? Alene? Når begynte de med det?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Leker i stua, går av og til inn på et annet rom... Hun er 2 år og 8 mnd, og liker seg godt i lek alene, men gjerne i nærheten av oss.
snart4barnsmamma Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 her er det mest leik i stova..men har ho besøk er dei på rommet...Er 2 år og 6 mnd.Ho har ein leikekomfyr på rommet sitt, og der er ho ein del og lager mat..Så kjem ho inn til oss i stua og skal spandere mat på oss:)
lifa og Eline Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Sniker meg inn fra småtroll 1. til 2 år. Her er snuppa 19 mnd. (i morgen) og hun kan gå inn på rommet sitt og leke alene der en god stund. det har hun gjort fra hun var 1. år men selvfølgelig da var det ikke lenge hun var der. Periodene har gradvis blitt lengre
Mille** Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Her har vi et lekekjøkken stående på kjøkkenet vårt, en lekekasse i stua og div fisherpirce hus og bondegård, og så har hun masse leker på rommet sitt. Hun leker klart mest i stua men det hender hun går inn på rommet sitt å leker litt også, setter seg i sofaen sin og "leser" en bok eller noe. Lukker mange ganger døra til rommet sitt igjen så hun får være i fred. ;o) Rommet er like ved stua da, så vi hører henne godt. Har akkurat blitt 2 år. Regner med lekene blir i stua i hvertfall i ett år til, kanskje to før hun begynner å leke mest på rommet sitt.
zadine Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Her er mesteparten av leken i stua. Siden rommet hennes er i annen etage, og stua i første, så regner jeg med at lekene blir i stua et års tid til. Selv om jeg må innrømme at jeg gleder meg noe til lekene forsvinner opp ;-) Men jeg synes det er greit å ha kontroll på henne. Liker heller ikke at hun går opp og ned trappene selv. Hun er 2 år og 5mnd snart.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Både og, men ja, hun leker innimellom på rommet sitt eller alene på lekerommet nede. Oftest på rommet om lillesøster er der også, da leker de masse sammen. Hun er 2år og 10mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå