mamsen :-) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg skal kjøpe navnelapper for å merke klær. Ser det er forskjellige nettsteder som selger dem, men lurer på om noen har god erfaring og kan anbefale et sted å kjøpe dem fra?
alvis Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg har kjøpt hos Askeladden. www.navnelapper.no De har rask levering og jeg er fornøyd med de.
r r r Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Kjøper strykelapper og klistrelapper hos markmaster.no. De er billige og bra og kommer raskt i posten. Spesielt er jeg fornøyd med strykelapper som jeg stryker fast i alle klær - fungerer flott både på vanlige sokker og ullsokker! Ja, jeg stryker dem fast i sko også! Veldig fint å ha navn på alt når ungene kler av seg selv i barnehagen og alle småjentene har rosa sokker og alle har lagt dem i en eneste stor haug...
gullskattmamma Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Vi har akkurat tatt i bruk våre nye lapper fra markmaster.no. Kjempefornøyd, og litt billigere enn navnelapper.no:-)
SaDa Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Har kjøpt stempel til å stemple navnet på klærne jeg. Kjempe praktisk da man bare kan bytte navn når man har flere barn. Ikke dyrt heller.. Ga rundt 180,-
SaDa Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Her er link hvis noen vil ha: www.navnesutten.dk
mamsen :-) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2007 tusen takk for all respons
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har kjøpt mine fra www.merkalt.no og er egentlig veldig fornøyd. Spesielt styrkelappene synes jeg sitter veldig godt også fant jeg et veldig søtt motiv til snuppa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå