Gå til innhold

Grøt, grøt, grøt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et til spørsmål om dette med grøt. Begynte med grøt for ei uke siden, da snuppa var fem og en halv måned. Ga henne bare bittelitt, ei halv te-skje, kanskje. Ser ut som at hun liker grøt veldig godt, og vi er alle rede oppe i to store te-skjeer med grøtpulver. Gir henne hver kveld. Er dette for mye? Hvor raskt økte dere grøtmengden? Blir såååå glad hvis noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var oppe i full posjon i løpet av 14 dager.... Økte mengden grøtpulver med 1 ts stortsett hver dag når han skjønte hvordan han skulle spise grøten. Nå har han spist grøt i litt over en mnd og spiser to fulle posjoner grøt.... formiddag og kveld

Skrevet

vi er oppe i halv porsjon nå.. gitt grøt hverdag i ca 1-2uker... men det eg lurer på er.. drikker deres mm/mme etter grøten? det gjør snuppa.. spiser en halvporsjon grøt og derretter drikker hun ca 200ml med mme... gir eg for lite grøt da eller? har 1 grøtmåltid...(kveld)

Skrevet

Vi begynnte da hun var 4,5 mnd så jeg følte vi hadde god tid til grøtinnføringen. Økte med en halv ts grøtpulver hver dag.

Skrevet

vi øte orholdsvis fort, blandet p å 80 ml mm... men etetr vi gikk over til å bruke mme i grøten er det blitt full porsjon, og han sluker puppen etterpå... .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...