Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Først må jeg bare si JIPPI! Jeg har endelig fått eggeløsning- trodde toget var gått denne syklusen. Testet endelig positivt på EL test i dag. i dag er jeg på dag 21 i syklusen. Vil det da si at det er 21 dager til IKM/KM også? eller når kan jeg regne IKM?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Ikm kommer ca 14 dager etter eggløsning Kommer litt an på hvor lang lutealfase du har.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Takk for svar, Jeg kommer vel sikkert til å ta mange CBèr framover. Så får vel tidsnok vite;-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Det er som oftest ikke noe poeng å teste før 14 dager etter eggløsning, de fleste produserer ikke nok HCG før da
mams05 Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Kan noen forklare meg hvordan dere gjør med disse testene? Har aldri gjort dette før,så vet ikke hvordan det fungerer..Takk:)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Er sånne tissetester man skal ta hver dag fra litt før du venter eggeløsning. den vil slå ut positiv 24-36 timer før EL- da det er størst sjanse for å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå