Gå til innhold

kolikk og matinntaket på små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere har amming og kolikk har noen sammenheng.snppa vår gråt i 3 mnd,og vi hadde litt ammeproblemer,jeg har på følelsen at det kunne være der problemet lå...Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hopp opp igjen:=)

Skrevet

Mulig det.

Min gutt skrek endel på kveldene i starten.

Fant plutselig ut at det var sult,og ikke luftsmerter..

Ga han mme på flaske,og dermed var problemet løst,og vi fikk plutselig en baby som sov hele natten uten å våkne...

Skrevet

Kommer vel kanskje an på hva amme-problemet var. Skreik hun til en fast tid hver dag?

Personlig så tror ikke jeg at amming og kolikk hører sammen. Yngste her hadde kolikk men vi hadde ikke problem med ammingen.

Skrevet

vel problemer og problemer,vå måtte bruke sånn plastikk ting siden snuppa ikke fikk ordentelig "tak".hun skrek til fast tid ja.fra 2000-2400 hver kveld,etterhvert begynnte det på dagen og!

Skrevet

hos oss hadde det en klar sammenheng hvertfall. Jeg har flate brystvorter som er vanskelig å få tak på, hvertfall når babyen har stramt tungebånd slik lucas hadde. I tilegg har jeg masse melk og et voldsomt trykk. Lucas slukte masse luft når vi "krangla" om og med puppen. Når vi kutta amminga helt (pga lav vektoppgang fordi han fikk dårlig tak og sugde dårlig) ble han bedre i magen med en gang.

Skrevet

Kommer vel an på. Gutten min hadde kolikk, men vi fant ut til slutt at det var fordi han ikke tålte melk. Han hadde da faste tider med magevondt. Han skreik fra 1400 til 2330 hver eneste dag.

Men, det er jo mulig. Hvor mye hadde hun vondt? Etter amming og sånn?Da tenker jeg på at det kan være måten hun drakk på. Kanskje hun svelgte mye luft? (de gjør ofte det hvis de er veldig "glupsk":o)

Skrevet

Jeg vet iallefall at hva jeg kommer til å gjøre ëvt neste gang det blir småttisser ihus og vi får samme problemet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...