Gå til innhold

Englands yngste foreldre på Tvnorge nå=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja.. Det står på her nå. Merkelig at det er så mye sånt i England.. ;o) I den ene familen har moren 4 barn med 4 ulike fedre, og nå har eldstedatteren 3 barn med 3 ulike fedre i en alder av 17 år..

I den andre familen er 2 søste på 16 og 17 år gravide og den ene sitter og damper på en sigarett..

Vet ikke om jeg skal le eller gråte... he he.. ;o)

Skrevet

Så første halvdel, men ble så provosert at jeg måtte skru av. Sambo overtok kontrollen mens jeg sitter å bimmer litt....

14 år og gravid? Søsteren på 16 sjalu da hun hadde planlagt det? Planlagt graviditet i en alder av 16???

Også hun som hadde det stjerneeksempelet av en mor som hadde 4 barn med 4 fedre, hun har vel seg selv og takke når datteren på 14 ble gravid. Og har 3 barn i en alder av 17??

Eneste jenta som virket noe fornuftig var hun som ikke visste det og fikk en sønn i en alder av 12 etter å selv ha født den hjemme på badet.

Sorry altså, men for meg så er dett uforståelig. Beklager til alle unge mødre som er enige i jentene i programmet....

Jeg kjenner selv jenter på 16-17 år som ble mødre, og hvor alt har gått bra- sammen med samme mann 10 år senere. Men de er vel gjerne unntak...

Måtte bare få ut litt frustrasjon- for synes det var et hårreisende program.

Jeg er 28 år, vært sammen med sambo i syv år nå og først i år sluttet jeg på pillen for å planlegge å bli gravid. Vi har det meste, godt betalte jobber, egen leilighet, nedbetalt bil og masse kjærlighet. Det som et lite barn trenger.

Hvis noen skal komme med kommentarer så ikke rakk ned på meg, alle har rett til sine egne syn- men måtte bare få si hva jeg mener....

:)

Skrevet

Ja, helt enig: TRAGISK!!! Og inntrykket blir ikke bedre av at de damper og røyker nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...