Vestlending med to, snart tre? Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jenta mi hat nettopp begynnt å få litt banan på formiddagen, og liker det kjempe godt. Men etter at hun begynnte å få banan har bæsjen blitt så rar. Det er svarte små "tråder" i den. Virker som om banan kanskje ikke blir skikelig fordøyd. Er det vanlig? Farlig? Bør jeg slutte med banan?
Twins i magen <3 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Tror ikke det, hvis du ser nøye etter er det små svarte tråder i bananen Så jeg vil tro at hvis hun ikke plages med å få til avføringen så går det sikkert bra. Ta en telefon til helsestasjone da vet du hvis du føler deg usikker
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Slik er det her i gården også, bananbæsj... hehe... Trenger ikke å slutte med banan nei, går seg til når magen får vendt seg til det =) Ikke noe farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå