Gå til innhold

banan-bæsj


Vestlending med to, snart tre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi hat nettopp begynnt å få litt banan på formiddagen, og liker det kjempe godt. Men etter at hun begynnte å få banan har bæsjen blitt så rar. Det er svarte små "tråder" i den. Virker som om banan kanskje ikke blir skikelig fordøyd. Er det vanlig? Farlig? Bør jeg slutte med banan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det, hvis du ser nøye etter er det små svarte tråder i bananen :) Så jeg vil tro at hvis hun ikke plages med å få til avføringen så går det sikkert bra. Ta en telefon til helsestasjone da vet du hvis du føler deg usikker :)

Skrevet

Slik er det her i gården også, bananbæsj... hehe... Trenger ikke å slutte med banan nei, går seg til når magen får vendt seg til det =) Ikke noe farlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...