litenjente-litengutt Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg er trøtt av å være trøtt!!! Nå er jeg 36uker pluss 4 dager... har de siste dagene følt meg virkelig trøtt...noen andre som også føler seg trøtt for tiden? Kanskje det er kroppen som gjør seg klar til fødsel( det er lov å håpe ) Alle "uregelmessigheter" sees på som tegn nå om dagene...føler meg så klar til å "bli ferdig" med graviditeten og endelig få møte nurket:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 jg var også sånn med de 2 andre har ikke kommet så langt denne gangen,men den dagen(eller en par dager før) var jg veldig trøtt å sliten men så ga jg meg over og akkurat i d jg slo mg til ro at d var ganske godt å ikke måtte opp midt på natten! startet fødselen!
strekkmerketrollet Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 sammer her!!! er 36+6.... Er så trøtt å sliten heeele tiden... er på do ca 1 gang i timen om natta, så er vel det som er grunnen... at jeg aldri får sammenhengende søvn :-s Hjelper ikke at jeg må ned en etg og gjennom heeele huset for å komme meg på do.....! BLÆ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå