Gå til innhold

Noen som har tatt UL i uke 13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nå til uken. Vil da være 13 uker + noen dager. Jeg er forberedt på utvendig UL, for innvendig tas vel bare frem til uke 12?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer nok fra lege til lege. Jeg har vært på innvendig UL i uke 13, men på utvendig i uke 14 (med en annen lege da, og annet svangerskap). Så det varierer nok..

Skrevet

Jeg var på Ul 12 + noen dager og hadde innvendig. Er nok best med innvendig, da ser man bedre! Dere vil jo se nurket mye bedre med innvendig så tidlig så hadde selv ønsket det!

Tror nok det blir innvendig i uke 13 ja. Men du kjenner nesten ingenting og det er ikke farlig med innvendig UL!!

Skrevet

Jeg tok innvendig i uke 13

Skrevet

jeg tok utvendig i uke 9:)

Skrevet

Legen her ville kun ta innvendig ul i uke 13 fordi da så han bedre,sa han.

Gjorde meg ikke så mye da jeg hadde gjort det mange ganger før pga prøverør dette. I uke 19 var det utvending.

Skrevet

Det er nok forskjellig fra lege til lege. Det høres ikke så morsomt ut å ligge der å vise seg frem men du glemmer det fort når du får se på skjermen og ser den lille. Det er ikke vondt og du merker lite til det. Jeg har også kommet frem til at når man er gravid så må man bli vant til litt av hvert bl.a det å vise frem all sin prakt. Jeg har vært til så mange tidlig UL (innvendig) at det gjør ikke meg noe lenger å ligge der.

Skrevet

Jeg var hos privat klinikk når jeg var i uke 13 og da tok jeg innvendig. Dette fordi da kunne han se mye bedre:) Men er ikke farlig det da, man ser jo tross alt babyen sin. Syntes det var ekkelt i begynnelsen men ble så vant til det da jeg hadde en SA før jeg ble gravid igjen. Men er nok veldig forskjellig ja, men du ser nok mye tydligere hvis du tar innvendig:)

Skrevet

hadde ul nå i uke 13 jeg...innvendig & noe utvendig :)....ÅÅÅÅ....gled deg til & få se lillebebisen din sprelle der inne :))...det er helt fantastisk :))

Skrevet

Jeg skal på utvendig ul på Volvat når jeg er 13+5, bare 2 uker til :D De begynner egentlig å ta utvendig først når man er 14 uker, men det er jo bare 2 dager ifra. Jeg skal ha med samboeren min og har da ikke lyst til å ta innvendig ul, har derfor forsikret meg om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...