Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Samboeren min var ute på byen i helga. han drakk seg så full at han nesten ikke husker noen ting. Husker jo hvor han var, men ikke hvem han snakket med osv... Kom hjem med en ekstra sigarettpakke i lomma som han ikke aner hvor kom fra. Han hadde med seg 600 kr ut (hadde gratis drikke fra sjefen mesteparten av kvelden) og kom hjem med 540... Han husker ikke om han brukte så lite(pleier å bruke MYE), eller om han har brukt sitt og lånt resten av noen... Jeg blir redd når han ikke husker noe. Jeg mener at da kan det jo skje at han gjør ting som f.eks å rote med andre damer og så ikke huske det. Han selv påstår at hvis han hadde gjort noe galt så ville han husket det... Hva skal jeg tro?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Det at han ikke husker noe behøver ikke nødvendigvis bety at han ikke har hatt et snev av kontroll. Tror du ikke at han er vettug nok til å si nei til kvinnfolk selvom han er dritings da? Dessuten, om noe slikt skal ha skjedd, og han ikke husker det etterpå kommer du aldri egentlig til å kunne vite med sikkerhet så det beste er nok å ikke fundere så mye over det. Stol på at han har hatt dømmekraft nok til ikke å gjøre noe så dumt du.
IBO<3 Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 når en har drukket så mye at han ikke husker noe, ja da har en heller ikke den dømmekraften som ved edru tilstand! så om han har kysset noen eller ikke, det vil du vel aldri få vite.. sorry!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Men hvis han virkelig blir så vanvittig dritings, er han da virkelig i stand til å sjarmere damer i senk, og i så fall gjort noe særlig mer skade enn litt slafsete fylleklinings med alkohol-ånde?? Om han fikk gratis drikke fra sjefen,er det jo ikke rart han ikke brukte så mye penger, sikkert sjefen som har spandert røyk også. Du får jo ikke funnet ut det uansett, med mindre du eller noen du kjenner tar han på fersken. Han husker jo ingenting....
-Hengebuksvinet- Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 men aldri vært i sjekkehumør pga det. Tror det har litt med hvordan utemønster du har. Enkelte blir jo flørtete i fylla, mens andre bare er ute etter å ha det moro med kompiser/veninner. I vår gjeng er det nok litt sånn at vi passer på hverandre, for vi har et par storflørtere i blant oss. Som ikke nødvendigvis er så kloke når de er i rette humøret. Og er man ute med jobben er det vel ikke helt naturlig å gå på sjekkeren?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 *ler*.......ikke så mye annet å gjøre :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå