Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Og mange kan ikke forsvare hvorfor de gjør det, de fleste har ikke peiling på partiprogrammet dems engang! Lattelig!
IBO<3 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 de trenger vel ikke å forsvare noe som helst, folk stemmer hva de vil!
overkill Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Dersom du les like godt som du skriv, tvilar eg på at du er istand til å skjøne eit einaste partiprogram. Men det er vel gjerne ein annan diskusjon.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg synes ikke det er naivt eller dumt å stemme på noe parti, uavhengig av partiprogram. Det er argumentene for å stemme, -eller mangel på sådan, som avgjør!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Dems, deres, dei, deira.. Ikke poenget!
RundLurt? Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Hva hvis vi stemmer etter at vi vet om programmet da? Di nep!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Sikkert en andel av dem som stemmer SV, også. Men vi har jo så mange naive, dumme kjerringer og menn, og de fleste har rompa si trygt plassert i Frp. O g hva med gamlinger som stemmer Frp? Snakk om ris til egen bak (-om de ikke har ræva full av penger, da).
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Og gamle grettene dubber stemmer FrP, og pengegriske egoistiske unge stemmer Høyre, Og hardbarka gammeldagse arbeidstakere stemmer AP.. Skal jeg fortsette?? Vi stemmer det som vi mener ganger oss best.. Lev med det....
Mage Mi Sa Jo Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 ja og naivedumme menn stemmer frp. hva vil du frem til?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 oi glemte å få med. Og mange kan ikke forsvare hvorfor de gjør det, de fleste har ikke peiling på partiprogrammet dems engang! Lattelig!
M by M Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Sv her jobber for en "grønnere by" og vil utbedre sykkelstier osv, verne om strandsonen og åpne den for allmennheten, full barnehagedekning og maksprisen ned til 1600 kr pr mnd, høyere kvalitet på bhg, ferre lærere per elev,fler miljøarbeidere i skolen, logopedhjelp som ikke finnes her i dag, SFOtilbud til alle, fler sykehjemsplasser, fler ansatte i omsorgssektoren (hvor jeg jobber), styrke hjemmetjenesten og gi eldre bedre tilgang til fellesopplevelser, et helhetlig tilbud for barn med ressursvake foreldre, differensierte botilbud for psykiskutviklingshemmede og funksjonshemmede og også rusproblemer. Bare et lite uttrdag fra partiprogrammet lokalt her jeg bor. Her klarer de faktisk å få til en del allerede selv om vi har blått styre. Jeg har lest hele partiprogrammet, og ordførerkandidaten deres her er stefaren min så vi er ofte med på møter og politiske utflukter så jeg vet godt hva jeg stemmer på. Så det så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå