Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som ordner et slikt styr for en ett års dag til barnet deres.

 

hvem skal jeg be?

hvilke kaker skal jeg BAAAKE?

ballonger?

pynt...oy..

hvem fra barnehagen skal jeg be??

leker?

 

hvorfor?

 

er det ikke koselig nokk med å be de nermeste og servere en sjokoladekake og kaffe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo,det holder i massevis synes nå jeg.

Skrevet

jeg ordner til supre bursadager, vil jo mine barn det beste,og en kake holder ikke bestandig, noen liker ditt og andre datt. liker å være veldig sosial og be alle jeg kjenner,lille pia blir ofte litt sliten etter slike dager, men hun henter seg fort inn.noen ganger lager jeg også middag,men bare til de nærmeste det da.

noe som er positivt er at vi får mange på besøk, barna får mange gaver.

organiserer bestandig med leker, og aktiviteter,er ikke gøy for barn å bare sitte stille.ballonger i alleslags farver er bare koselig.

Skrevet

barnet ditt blir ett år:) be di nærmeste og bak noe enkelt:) heehehe server noen snitter el lign. bak heller litt boller å ha med i barnehagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...