snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 noen som har tips til hvor man kan finne fine jakke og buksesett i str 50-60? gjerne på nett! ...for oss som ikke strikker eller har besteforeldre som kan dette og har tid til det...
prøvekluten+3små Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 kjøpte roooosa krinkelullsett jeg:o) de har blå og...hehhe,på obs seff;o)
Kahbean Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Det er mange på finn.no som selger nydelige strikketklær!!!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 ja, det gjorde du! det er fint da, men var utplukka på str 60 da jeg var innom. skal se innom igjen kanskje?
prøvekluten+3små Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 de hadde blå 60 på city syd i helga i allefall:o) mangler den rosa jakka jeg:o/tar visst lang tid å få inn igjen virker det som
betty74 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 De har noe på www.nostebarn.no som jeg hadde valgt hvis ikke mormor strikket... Tror det var noe i Ullfleece, så velig mykt ut.
prøvekluten+3små Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 syns nøstebarn er så dyrt jeg..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 Har litt Nøstebarn. Etter storebror. Heldress i ullfleece, pysjer i ullfrotte, luer, smekker, teppe og litt annet. Det er deilige ting. Men egentlig har jeg mest lyst på strikk... Og todelt, med jakke og bukse (ofte er det mest praktisk).
Erisa* Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Det går an å kjøpe på strikkebutikker, de selger ofte ut modeller. Koster litt, men så tror jeg det er håndstrikka, så da er det vel greit? Du kan jo se på nærmeste strikkebutikk:)
prøvekluten+3små Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 ..hihi,litt vill ide kanskje,men hva med å henge opp lapp botre på senteret da?tipper mange gamle damer med glede ville hjulpet å strikke babytøy;o)
Cybermom♥ Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 http://www.baldrian.no http://www.englebarn.no http://www.ullbarn.no Der har du noen ihvertfall. Ellers så jeg at på DiOnge på City Syd hadde de ullundertøy i alle str. Men det var kanskje mer utenpå-tøy du tenkte på. På Bebito har de Troll-klær. Kanskje de har noe ullklær? Er så lenge mellom jeg er innom der. Glemmer likssom den butikken... :-)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2007 HA! Jeg fant jeg fant! På Benetton.! Sett til under 500lappen i 100% ull av god kvalitet... Og i strikk! Så kan bestemødrene bare se langt etter sparkebuksa og ullcardiganen til barnebarnet. Mye fint på de andre sidene nevnt her og. Takk for tipsa. Har forresten veldig sansen for LilleLam (www.lillelam.no), men de var ganske skrapa etter salget og venter inn ny kolleksjon senere i høst. Dyrt og deilig! Det er supert å ha på ønskelista vet dere...
bamby Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Ikke glem EBAY.COM !!! Supre strikkesett til en brøkdel av prisen du betaler her hjemme! jeg har kjøpt en jakke, kjempesøt og bra håndarbeid til 70,- inkl frakt, et sett med jakke+bukse+sokker til 140,-. Det blir hentesett...mye fint der! Søk babyknitting..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2007 WOW! Takk for tips...inn og kikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå