Gå til innhold

barnepass...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på hva dere synes om dette!

Vi har 2 barn og har sjelden hatt barnevakt til dem.Det er fordi at vi ikke har følt at vi vil "utnytte " foreldrene våre uten at vi virkelig har trengt det,det vil si viss det er brylluper og slikt.

Bror til sambo har 1 barn som di har levert bort så og si hver helg si hun vart født.Fikk MME fra dag 1 slik at de kunne reise på ferier,fester og slikt alene.

Svigers har passet på han eldste vår noen lørdager på dagen noen sjeldne ganger bare.

Og vi hører ikke at di kan ha hun lille vår på 6 mnd noe,de sier bare "du kan komme å være hos oss når du blir større......."!

Blir litt irritert siden de har hun til bror til sambo hele tiden og så fra ca 17 på lørdag til ca 16 på søndagen!Slik at di slipper barnet på søndagen og kan sove ut........

Å nå skal vi ut på noe grilling(ikke festing,men på kveld)og di skal ha den eldste vår noen timer på dagen den lørdagen.

Synes dere vi skal ha dårlig samvittighet viss vi da også spør om de kan ha dem begge på kvelden noen timer hos oss(di slipper å gjør noe for jeg legger dem og vi tar dem selv om morgenen)???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til dårlig samvitttighet for det.

....men lurer på hvorfor bror til din samboer fikk barn?

Skrevet

Syns du fint kan spørre dem om det uten å ha dårlig samvittighet i det hele tatt. Skjønner at du blir litt irritert men kan jo være at de sier sånn fordi du ikke spør (ev. maser) mer vanligvis. Da tar de kanskje for gitt at det er slik du vil ha det. Syns du hadde en sunn barnevakt-holdning jeg.

Skrevet

Ja hvorfor de fikk barn.......rett og slett fordi vi fikk!!!!!

Takk for innleggene,da trur jeg at vi kommer til å spør dem om barnevakt den kvelden i tillegg til dagen for hun eldste.Litt lettere når jeg hører hva andre har å si.

Synes ikke det er noe kjekkt å mase om hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...