WP-TLogPeanut Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Heihei åssen går det? Lurte bare på noe jeg.. Leser du alle svarene du får på de der "kjeder du deg" tråden?? I så fall må vel du være den som kjeder deg mest hihi...MYE og lese
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 hey..ja nå så jeg denne...hehe..bra jeg følger med... kanskje et bevis på at jeg er kvitt dib-syken;) jeg leste de første svarene..haha..men...plutselig så kjedet jeg meg ikke så mye lenger:p joda..her går det i det samme gammle...de 2 eldste krangler vel så og si hele dagen..hehe..sjarmen med mangen unger du:p men de er veldig snill når de vil;) og...det hjelper grådig at de er i barnehagen om dagen ja..phu.... hvordan går det med dere da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå