Gå til innhold

ro dæ ned glansvask & piratene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei :) åssen går det?

Lurte bare på noe jeg.. Leser du alle svarene du får på de der "kjeder du deg" tråden?? I så fall må vel du være den som kjeder deg mest hihi...MYE og lese :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey..ja nå så jeg denne...hehe..bra jeg følger med...

kanskje et bevis på at jeg er kvitt dib-syken;)

 

 

jeg leste de første svarene..haha..men...plutselig så kjedet jeg meg ikke så mye lenger:p

 

joda..her går det i det samme gammle...de 2 eldste krangler vel så og si hele dagen..hehe..sjarmen med mangen unger du:p men de er veldig snill når de vil;)

og...det hjelper grådig at de er i barnehagen om dagen ja..phu....

 

hvordan går det med dere da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...