Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Har kjørt dem på 95 grader hver vask siste tiden, men blir fortsatt så fort sure... Må jeg kaste alle og kjøpe nye, eller finnes det noe som hjelper? Hater sure håndklær!
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 de blir fort sure om de ikke får tørke skikkelig og fort... kanskje du må finne på en annen måte å henge de til tørk på??
Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Bruker tørketrommel, så de tørker fort etter vask..
Expat Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Hva slags såpe/skyllemiddel, og hvor lagrer du dem?
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Dette sliter jeg også med!! Jeg bruker OMO og som regel Comfort tøymykner. Har prøvd å lagra de i skap på badet og på ei hylle på badet, så de får mer "luft", men ingenting hjelper. Prøver å henge de opp med en gang vasken er ferdig, men det tror jeg heller ikke funker. Så jeg tar gladelig imot gode tips
It's all about me Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Det er utrolig hva noen koselige ord og litt ømhet kan gjøre med humøret. Så gi dem noen komplimenter og vær varsom når du bretter dem. Da kanskje de ikke er sure lenger )
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg bruker vel omo og softlan skyllemiddel.. Lukter så godt.. Har aldri vært sure før, men tror det skjedde etter ferien, så har nok slurvet litt med våte håndklær da.. Leste et sted nå om eddik. Noen som har prøvd det?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 He-he.. Ja skal prøve å synge for dem neste gang jeg bretter dem sammen jeg.. :-)
Butterfly_Flip Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Er det bare håndklærne som lukter surt da. Kan det er på tide å rense filteret i vaskemaskinen, for så å vaske vaskemaskinen med litt klor i såpekammerte på 95 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå