Gå til innhold

Planleggingsdager i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, lurer på hvordan jeg skal få fri for å være hjemme da? Har man krav på fri(permisjon) disse dagene, eller må man bruke evt avspasering? Eller finnes det noen annen ordning som tilsier at man har krav på fri ?

Hva gjør dere? Vil tro at dette skaper problemer for flere enn oss :-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok ikke krav på fri disse dagene, så da må du evt. bruke avspasering, ferie o.l.

Vi er heldige som har besteforeldre som stiller opp, så her er det aldri noe problem.

Skrevet

Her må du ta ut feriedager, avspasering eller ta fri uten lønn. Sånn er det. Bare gled deg til skolebarn og høstferie, vinterferie og 8 uker sommerferie!

Skrevet

Vi har ikke rett på noe, må bruke avspasering eller feriedag.

Vi er heldig og har besteforeldre som jobber turnus, så de har byttet seg til senvakter slik at de kan være barnevakt.

Planleggingsdager er noe herk, men de er veldig nødvendige, det vet jeg for jeg jobber i barnehage nå og har jobbet i skole før.

Skrevet

Har besteforeldre som som alltid stiller opp her også, så lenge de kan. Men de jobber jo de også på dagen.....og selvfølgelig hadde jeg 2 tidligvakter på rad disse 2 dagene - TYPISK

Skrevet

Er lærer, så alle skolefridagene er det ikke noe problem :-)

Skrevet

du har krav på å få avspassere den dagen, eller permisjon. kan jo prøve deg på velferdspermisjon med lønn, men tror nok ikke du får det.. så da blir det uten lønn..

har du mulighet kan du jo også legge en feriedag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...