Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Når er det greit å slutte? Vet jo at de MÅ ha det til en viss alder, men når er det?
HoochIsCrazy Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Det lurer jammen jeg også på ja:) Samt om vann kan erstatte mm eller mme hvis man gir fult opp med fast føde?
veronica t Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 de lerde anbefaler jo til de er rundt året.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Fikk beskjed av en gammel erfaren helsesøster at jeg kunne gradvis venne barnet til vanlig melk da han var 8-9mnd.. Nå er han 1år og har drukket bare vanlig melk siden han var 9-10mnd, har gått kjempefint! MEN det kommer jo sef ann på hvor mye fast føde de spiser! Mitt barn var tidlig ute med å spise "vanlig" mat! Nå spiser han det vi spiser, men drikker IKKE melk til alle måltider, vann er supert! Fikk og et lite tips om å gi xtra lett melk, siden det er tilsatt litt D vitamin, nå som det går mot vinter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå