Gå til innhold

Hjelp meg jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig har mann og datter tatt med seg omgangssyken hjem fra barnehagen.

Jeg er 3 dager over termin og trodde at fødselen startet på morran i dag, men så dabbet riene av og jeg fikk feber og alt det andre som følger med en omgangssyke.

Har dere noen gode tips på hvordan bli kvitt dette siden det ikke er lenge til fødsel og jeg må ha litt energi....???

Jeg ringte føden og fikk mange gode tips der, men kanskje dere og har noen??? Gikk energi løs inn i forrige fødsel pga tre dager med diare og det er ikke å anbefale...

Håper dere kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen gode råd til deg, men ville bare si lykke til og håper du blir frisk i en fei:) Så får du mest mulig energi til fødselen:)

Skrevet

Uffa, omgangssyke er ikke stas! Hvil så mye du bare kan, og drikk masse. Blåbærsaft virker bindende på løs mage, blåbærbiola er heller ikke å forrakte.Bland 50-50 farris og mozell (evt eplemost) hvis du er plaget av kvalme. Håper du kommer deg fort til hektene! God bedring! :-)

Skrevet

Uff.. Det hørtes grusomt ut.. Har ingen gode råd, annet enn at du kanskje bør spise selv om det fører til at du spyr, i håp om at det blir sugd opp nooooen næringsstoffer...

-og skaff deg for all del hjelp, så du ikke trenger tenke på andre enn deg selv!

Skrevet

Takk og takk!

Mannen har nettopp vært og handlet for meg, han fant ikke eplemost så det ble eple juice håper det gjør samme nytten.

Havregryn oppkok fikk jeg beskjed om på føden, så nå skal det prøves... Høres ikke helt godt ut, men men vil bli bra og det skulle gi masse energi.

Gikk inn i fødsel sist uten å ha spist på en hel dag ( hadde diare i tre dager før) livmoren min var så sliten at morkaken ikke kom ut og de måtte hente ut rester. Mistet nesten 2 liter med blod ikke veldig stas det nei. Så alle forslag er hjelpende her, for det vil jeg ikke at skal skje igjen.

Skrevet

ristet cola og innmaten i fersk loff....

Knall bra...

Cola gir energi, men sørg for å rør ut all kullsyra, hvis ikke blir man dårligere...

Loffen absorberer all magesyre, så hvis det skulle komme opp igen noe, så tar det med seg noe av det som gjør at du blir kvalm...

Funker kjempebra på meg...

Skrevet

kjøp blåbærsaft i helsekosten, (merke helios) den må være sukkerfri!

ellers gjør den ikke noe godt!

så bør du få i deg fiber, enten som fiberrik kjeks, eller pulver fra helsekost/apotek!

blåbærsaft er forresten smart å fryse ned i isterninger, så har du på lur neste gang noen (enten voksen eller barn) kommer hjem m omgangssyken!

god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...