Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 i matsitusjoner nå, og lurer derfor på om det er flere her inne som har barn(hun her er 16 mnd) som må underholdes for å få de til å spise? , og har dere noen flere ideer til meg? Middagen går greit, for den spiser hun selv. Brødmat nekter hun å spise selv(vet ikke hvorfor, men tror hun synes det er ekkelt å ta i???..ja, jeg vet det er rart, men hun er en liten silkestjert ) Så brødmåltidene må jeg hjelpe til med...., MEN jeg må hoppe og turne,tegne, leke, synge, klatre, klappe....you name it!!!! Nå er jeg blit kjedelig og mine påfunn er brukt opp, så nå blir det bare hyling og skriking. Og ja, jeg har prøvd å bare sette fram maten og la henne være, men det hjelper ikke. Hun MÅ underholdes. Hvordan gjør dere dette...? Ser med skrek og gru frem til noen andre må gi henne mat? (I barnehagen går det greit, da er det så mye å se på hele tiden, at hun får nok under holdning til at de såvidt klarer å lure i henne litt mat. Huff, begynne å bli lei dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå