Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg klør så enormt på puppene. Og de skifter farge fra rød til mørkeblå. Jeg har jo lest om at de endrer seg. Men lurer på om det er noen som har det likedan? De har vokst og er helt gedigne:)
mrss83 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 jeg har gått opp en cup str så mine har vokst en del ja... og noen dager er brystvortene helt rådige og klør veldig! enkelte dager sitter de liksom helt fast i bhen når jeg skal ta den av! jeg smører meg hver dag men ikke alltid det hjelper!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Noe spes du smører med? Eller bare vanlig lotion?
MC81 Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 JEg klør også, de har ikke vokst masse men litt. Men det er jo derfor det klør. Smører med olje og det fungerer kanske bra!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 A-creme fungerer også bra, ihvertfall for meg:)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg klør ikke på brystvortene men på selve puppen. Klør kjempe mye i perioder men har ikke noe utslett
Buick Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Melder meg inn her ja:( Klør fryktelig til tider, men har heldigvis ikkje utslett. Er vel fordi dei veks så fort og såpass mykje at det klør slik. Håpar berre eg ikkje får strekkmerke der! Må huske å smøre meg før det blir natta;)
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Klør skikkelig jeg også, men bare på den ene puppen, og klarer heller ikke å finne ut helt hvor det er det klør hen.. Det flytter på seg med en gang jeg begynner å klø meg.. Det eneste jeg ender opp med er blåmerker.. Puppene har ikke vokst noe særlig da, heldigvis, siden jeg har g-cup i utgangspunktet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå