Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg har begynt å få bekkenløsning. Det er ikke sånn kjempeille enda, men det setter stadig inn i høyresiden så jeg ikke klarer å røre meg. Legen sa jeg ikke skulle gå så mye og sånn. Lillegutt elsker å sykle og jeg har flunkende ny sykkel. Men er det ok med små sykkelturer? Noen som har prøvd? Vil helst ikke ligge langflat etter en tur rundt på Lørenskog her.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Da jeg fikk diagnosen "bekkenløsning med gangvansker"(var bare EN dag jeg gikk og haltet), fikk jeg beskjed om å ikke sykle.....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Både lege, jordmor og fysioterapaut sa til meg at jeg måtte kutte ut syklinga forrige gang da jeg hadde bekkenløsning! Sykling kan forverre bekkenløsningen!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 jeg fikk beskjed av jordmor at sykkling var det beste som kunne redusere bl, og den beste treningen man kunne ha for å unnga bl=)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 hei! jeg skal snart til legen pga bl,men har hatt det en stund og jeg sykler heller enn å gå..da får jeg lent meg fremover og slipper å belaste ryggen og bekkenet.. skal høre med legen jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå