Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 står fra 4mnd på pakkene, men ser noen begynner før! er det noen grunn til det?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Vet ikke hvorfor folk begynner før, men regner med at det har noe med at babyen ikke blir fornøyd med bare melk. Selv begynte jeg rett rundt da min ble 6 mnd. Da med smaksprøver på grøt for 4 mnd. Gir nå en hel posjon, kom opp i det på et par uker. Ikke gitt så mye forskjellig egentlig. Etter et par uker, nå er han 6,5 mnd, gav jeg han 6 mnds grøt. De blandes med vann, synes det er greit, siden min nekter å drikke vann, og bare skal ha melk. De skal jo ikke ha så mye melk som før når de starter med fast føde. Ellers kan jeg jo nevne at min kun har fått mme, og at min HS mente at jeg da burde begynne med grøt, pga jern, ved 6 mnd.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg begynte da snuppa var 3,5 mnd med grøt. Fikk beskjed av helsesøster å gjøre det,for hun ble ikke ordentlig mett av melk lenger og la på seg altfor lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå