Gå til innhold

Stelleplassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har veldig lite bad, så kan ikke ha stellekomoden der.. Men hva er best, å ha den i stua eller på vårt soverom? Dette er bare midlertidig til vi kjøper oss leilighet!

Tenker litt på temperatur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er ikke lett. Nå begynner det jo å bli mye kaldere også. Hvor lite bad har dere, da? Siden dere ikke får plass, mener jeg... Har du ikke en vaskemaskin e.l. noe der du kan ha stellematten på?

Jeg mener ikke være frekk, bare prøver å hjelpe. Sist gang bodde nemlig vi på hybel med et bad på 2 kvm, men vi hadde et stellebord som vi monterte på veggen over vaskemaskinen.

Uansett - lykke til!

Skrevet

Vaskemaskinen har vi på vaskerommet, så der kan vi ikke stelle...

Badet er veldig lite... ikke mulighet for å montere noe på veggen. I stuen er det ganske god temperatur. Stellekomoden står midlertidig på soverommet, så vi får bare prøve oss frem. De klarte det før i tiden..

Skrevet

vi hadde ikea stellematte på gulvet, som vi skjøv under servantskapet når den ikke var i bruk. funka det! hadde stellebord på soverommet i tillegg, men ble ikke brukt noe særlig.

Skrevet

Ikke dumt! Men vi håper å få flyttet i løpet av oktober måned, så da det blir gjerne bare 1 mnd`s tid... og her i Bergen er det ikke så kaldt...

Skrevet

Vi har ikke plass på badet heller så vi har ordnet plass på soverommet. Eller så kan du også ha ei stellematte som du bare blæser luft inni (selges billig på Ikea) som du kan bruke på badegulvet. Mannen min klarte ikke å stå sånn bøyd over babyen når han skiftet bleier på førstemann så han brukte bare stellebordet. Jeg brukte begge to. Hvis det var kaldt på rommet så brukte jeg den på bade. Ellers så prøvd jeg å ha soverommet litt varmere på dagtid slik at det aldri ble kaldt til gutten når vi skulle stelle han. Det order seg altids! Men jeg har ikke villet ha det på stuen!!!

Skrevet

hei eg slite me samme situason så deg..veldig lite bad..har bare kjøpt ei stellematte så eg legge på gulvet på badet eller i stua..men kor ska eg plasera bleier og kluter..har ikkje engang skap på badet..streeess.

nå har eg bare bretta alle kluter å håndklær i komoden så får eg se om eg finne ein løsning..hehe..

Skrevet

Vi tar nok stelleplassen på soverommet, der er det ganske lunt! så kan vi bruke stellematten på badegulvet hvis vi finner ut at det er greit.

Takker for forslag:)

Skrevet

Til lilleknott

Har dere en komode på soverommet? Da kan du legge stellematten oppå den, og så har eg en kurv med 3 "hyller" i, på hjul, som jeg har bleier, kluter og håndkle i. Den og står på soverommet. Ikke lett, men tror det blir dette som blir det enkleste til vi finner oss hus!

Skrevet

tror det finnes ganske mange varianter av "hyller" eller lommer sydd i stoff. en slags vegghengt oppbevaringssak, som godt kan romme noen bleier, kluter og en olje/stellekrem/pudder osv.

vet IKEA har hatt, Åhlens og...

og er du fingerferdig? sy noe, og heng på en krok

Skrevet

Ja, de har de på ikea, sikkert supre! kanskje eg må kjøpe en slik og. Er jo bare til å henge på veggen. Greit med alt som en slipper å bøye seg ned etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...