frøken blå Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Skal selge litt på finn.no. Hvor mye kan jeg ta per singlet/topp? Pent brukt, og har MASSSSSSSEVIS!!
F-mor Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Kommer nok an på hvilket merke det er vil jeg tro.
frøken blå Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Ja gjør jo egentlig det. Alt fra h&m, lindex til merker kjøpt i london, amsterdam m.m. hard rock fra amsterdam, kuala lumpur og paris.
PrinsesseVogA Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Tror dessverre ikke du får noe for de, men mindre det er noe VELDIG kjent merke.. Hadde personlig aldri betalt noe for en singlet som var brukt..
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Gi det til Fretex eller UFF, tipper du ikke får solgt noe særlig, med mindre du selger sekkevis for noen 100 lapper.
F-mor Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 hm og lindex vil jeg tro du kan få 30-50 for... Det andre vet jeg ikke. Det er så billig med klær for tiden at jeg desverre tror det blir vanskelig å selge. Men det er jo ikke så dyrt å legge inn annonse, så du kan jo prøve. Husk å ta med bilder av tingene. Lykke til:-)
frøken blå Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 Du kunne kanskje ikke tenke deg det nei, men mange der ute som sliter økonomisk, som kanskje behøver å kjøpe billig (evnt brukt) for å få det til "å gå rundt"? Men men.... Også mange som ikke helt ser forskjellen på å gå på fretex som å kjøpe fra privat gjennom eks.vis finn....
Gjest Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Tror egentlig ikke at selv folk med økonomiske problemer ser seg nødt til å kjøpe igjennom finn.no.... De kan da finne billig klær på salg og... Som da er mer med på moten, og ikke brukt! Dessuten, hva skal man f.eks med en hard rock t-skjorte som det står Honolulu på, om man aldri har vært i Honolulu? Gi det heller til Fretex ja... Støtter du en god sak!
frøken blå Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Hvis du har det synet, bør du kanskje ta deg en titt inn på "ønskes kjøpt" på finn.no?? mange som trenger klær til en billig penge. Ikke alle som har en årsinntekt på over 300.000....
Gjest Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde solgt i poser eller 5 stk for 100 for eks, er så ofte tilbud på singletter i forskjellige butikker, 20 kr pr. stykk o.l.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Jeg er aldri på finn.no... Men ser ikke hvorfor folk skal kjøpe masse brukt ting som har gått av moten, når de kan få nytt på salg til samme pris.... Hadde hvert fall hellr jeg gjort, om jeg var i en økonomisk knipe.... Men du får bare prøve deg da, og se hvor mye du selger. Tviler på at det blir mye, og hvert fall ikke noe du blir rik av. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller gjort en god gjerning og gi til Fretex....
frøken blå Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2007 Takk for svar! =) Kanskje ikke så dumt nei....
Gjest Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 tror ikke det er så lett å få solgt. Er veldig mye klær til overs for tida, og det som blir solgt på nett er ofte "klenodier". Hadde solgt det i bæreposer for ca 150 kr stk.
frøken blå Skrevet 2. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2007 Jaja, har solgt MASSE på finn tidligere. Så tror nok jeg kan prøve meg å se hvordan det går denne gangen også. Du ville blitt overrasket over alt som er på finn ja =) hehe
Gjest Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Ja, jeg tviler ikke på at jeg ville blitt meget så overrasket! Er mange RARE folk der ute!
frøken blå Skrevet 2. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2007 Ja, og du er sikkert bedre enn de fleste.... *rister på hodet!!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå