Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Har vært så slapp de siste dagene og enkelte kvelder så har jeg hatt vondt i hode og frysninger (lett feber).... Ikke vondt noen andre steder så hva kan det være? Formen er bra om morgonen men det kommer sigende utover dagen.... Noen andre som har hatt det slik?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hehe.... har vært inne på tanken selv også, men nei.... har tatt en test og den var veldig negativ så det er utelukket. HI
beibiboom Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 jernmangel? det har jeg, og er veeeldig slapp og trøtt. få det sjekka opp i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå