3 skatter ute:) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 bare 5 dager igjen, på fredag skal vi endelig få se knerten og få en sikker termin. i følge menstermin er vi 19+5 på vei på fredag, regner med og bli flyttet tilbake noe, men håper det ikke blir for mye. skal bli så kjekt og se knerten- og kanskje få vite om det er gutt eller jente.
Labambie Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Åh,så koselig! Gleder meg til å høre åssen det har gått! Det er nå bare 11 dager til min tur! Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå