Håper snart.. Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hei.. Jeg har også IKM 15. sept:) Blir spennende..
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Så gøy! Er dere aktive om dagen da? hIHI!!! Jeg har på følelsen at det er akkurat i dag det bør skje!! :-)
Håper snart.. Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Ja, har også den følelsen... Prøver å ikke tenke for mye på det, men må jo være litt aktive på denne tiden:) Hadde vært gøy om det klaffer for oss begge denne måneden!! Blir gøy å høre hvordan det går med deg!
nr2 i mai! Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Heisann IKM 17 sep her, er så spennende! blir aktivitet her også! Er det noen aom har tatt el test?
Natti Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Heisann! Jeg oxo skal ha ikm den 15 september. Er så utrolig spennende =0) Føler magen er oppblåst nå om dagen. Men vil ikke håpe alt for mye heller for vet jeg bare blir skuffet
Allean, Fia og lillebror Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 17 September her tenker jeg. Spennende å være i gang igjen:)
Sol :) Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg har også IKM den 15/9!!! Spennende, men tar det helt med ro... Blir det ikke denne gangen blir det senere.. Lykke til jenter!!
Mammamia77 Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 IKM rundt 14 sept. tror jeg... Tar ingen EL-tester, så er litt usikker på eksakt IKM....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 jeg har ikm rundt 15.sept tar heller ikke nnoen el tester så er usikker på når ca jeg har el... men skal til legen 10.sept for å ta blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el... er i 12pp nå...
Kitty 30 Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Tror jeg har 13.september. Begynner å kjenne at jeg er spent! Synes egentlig disse ukene her når man bare går å lurer er litt slitsomme. Prøver å kjenne etter hver minste lille følelse i kroppen, og knytte det til symptomer... Selv om dette er første gang med planlagt prøving har jeg følt meg veldig gravid flere ganger før, uten å være det, så nå prøver jeg å ikke tenke så mye på det. Men så havner man lett inn i disse debattforumene likevel da.... Og da øker pulsen! Krysser fingrene for alle spente mager :¤)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå