Gå til innhold

Noen med IKM 15 september her? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg har også IKM 15. sept:) Blir spennende..

Skrevet

Så gøy! Er dere aktive om dagen da? hIHI!!! Jeg har på følelsen at det er akkurat i dag det bør skje!! :-)

Skrevet

Ja, har også den følelsen... Prøver å ikke tenke for mye på det, men må jo være litt aktive på denne tiden:) Hadde vært gøy om det klaffer for oss begge denne måneden!! Blir gøy å høre hvordan det går med deg!

Skrevet

Heisann IKM 17 sep her, er så spennende! blir aktivitet her også!

Er det noen aom har tatt el test?

Skrevet

Heisann!

Jeg oxo skal ha ikm den 15 september.

Er så utrolig spennende =0)

Føler magen er oppblåst nå om dagen. Men vil ikke håpe alt for mye heller for vet jeg bare blir skuffet

Skrevet

17 September her tenker jeg. Spennende å være i gang igjen:)

Skrevet

Jeg har også IKM den 15/9!!! Spennende, men tar det helt med ro... Blir det ikke denne gangen blir det senere..:) Lykke til jenter!!

Skrevet

IKM rundt 14 sept. tror jeg... Tar ingen EL-tester, så er litt usikker på eksakt IKM....

Skrevet

jeg har ikm rundt 15.sept :) tar heller ikke nnoen el tester så er usikker på når ca jeg har el... men skal til legen 10.sept for å ta blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el... er i 12pp nå...

Skrevet

Tror jeg har 13.september. Begynner å kjenne at jeg er spent! Synes egentlig disse ukene her når man bare går å lurer er litt slitsomme. Prøver å kjenne etter hver minste lille følelse i kroppen, og knytte det til symptomer... Selv om dette er første gang med planlagt prøving har jeg følt meg veldig gravid flere ganger før, uten å være det, så nå prøver jeg å ikke tenke så mye på det. Men så havner man lett inn i disse debattforumene likevel da.... Og da øker pulsen! Krysser fingrene for alle spente mager :¤)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...