Joikaboll@ Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Vi sliter med valget av vals, og nå haster det i grunn litt. Trenger tips.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 dette lurer også jeg på...noen fler som har noen tips....??
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Er ingen vals da, men "From this moment" med Shania Twain er bare nyyyyydeli!!! Den skal vi ha... 19.07.08
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 å ja...den er kjempe fin....) danser dere bare rolig da eller....???
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Ja vi skal danse rolig. Kjæresten min hater å danse, så vi har blitt enig om at vi ikke skal tvinge oss (dvs han) til noe vi ikke vil, altså lære oss vals. Jeg synes det er helt greit så lenge han går med på å danse i det hele tatt, hehe. Og den sangen er jo bare nyyydelig, og passer perfekt på en dag som den. 19.07.08
Lady78-prøver Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 vi danset brudevals til dansen mot vår, vi hadde den intrumentale versjonen da, secret garden, som heter serenade to spring.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Vi har endelig bestemt vals en uke før bryllupet, han som skal spille tipset om "Right next to the right one" med Tim Christensen, fra serien Nikolai og Julie... Genialt, den går i valsetakt og er veldig fin og romantisk!! Bare øve litt nå så blir det fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå