Gå til innhold

Noen i Arendal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nybakt mamma søker andre nybakte mammaer i området for trilleturer, kaffeslabbedas, lek for barna, frustrasjonsuttømminger, ett glass rødvin eller to på løragskvelden osv... Bor på Nyli, 30 år, samboer, en sønn på 8 uker(selvfølgelig verdens skjønneste!!). Betrakter meg selv som ujålete, ærlig og avslappet med sans for det humoristiske i hverdagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper vel ikke så mye at mine foreldre er fra distriktet;-))

Skrevet

Hei du!!

Tror faktisk ikke det er noen fra Arendal her på "Modne". Jeg er fra Grimstad, men bor i Oslo :) Lykke til i jakten!!

Skrevet

Uansett hyggelig å få respons da.. :)

Skrevet

Respons skal du få skjønner du, for det er vi gode på her inne, men akkurat arendal tror jeg ikke er så sterkt representert.

Jeg syns det er stilig at du har skrevet en helt ekte kontaktannonse.... Alle på denne siden mer eller mindre modne, og alle er mer eller mindre rundt 30 ;-), og når det gjelder din betraktning av deg selv så fungerer den beskrivelsen godt på dette forumet. MAO om det ikke dukker opp noen til å bli med på trilletur, så er vi her både før og etter den turen du har lyst til å gå, for alt det andre får vi til pr. plinternett....

JIPPI!!!

SÅ hei du, og velkommen hit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...